0 items
€ 0,00
Uitleendienst

Wie kan materiaal reserveren? Enkel erkende jeugd- en volwassenorganisaties en schoolgemenschappen in Zedelgem kunen materiaal organiseren voor activiteiten die plaatsvinden op het grondgebeid van groot-Zedelgem.

 

Moet ik nog materiaal huren als ik een zaal huur? Als je een zaal van gemeente Zedelgem huurt, zijn er al voldoende tafels, stoelen en meestal ook servies voor de capaciteit van de zaal. Een overzicht van het aanwezige materiaal per zaal vind je hier. (dit vind je ook terug onder “reglementen en tarieven" > "zaalverhuur”). Enkel de technieken (projectie, geluid, belichting) en in Wilgen- en Biezenmeers ook de tafels, de stoelen, de tribune en de extra zitjes voor de tribune, moeten expliciet worden aangevraagd via het aanvraagformulier van de zaal. Als je als erkende vereniging extra materiaal wil huren, zoals tentoonstellingspanelen, tentjes of volkspelen doe je dit via het online aanvraagformulier onder de titel "materiaal reserveren".

 

Hoe registreer ik me voor het eerst? Heb je nog geen gebruikersnaam en wachtwoord voor het reservatiesysteem, klik dan op “registreren” rechtsboven op deze pagina. Volg de instructies om een gebruikersnaam en wachtwoord aan te maken. Je kan de registratie bevestigen via de link in de mail die je ontvangt. (geen mail ontvangen? Check je 'ongewenste mail/spam')  Hierna kan je je aanmelden. Ga vervolgens naar mijn profiel”, kies het tabblad "reservaties": onder een klantprofiel (vb. een vereniging) moet er minstens 1 contactpersoon worden toegevoegd. Vanaf nu kan je reserveren.

Opgelet: indien ​je al reservaties voor zalen, evenementen of materialen hebt, maak géén nieuwe account aan! ​Je gegevens zitten reeds in dit programma. --> mail naar evenementen@zedelgem.be. Wij bezorgen dan je inloggegevens.

 

Hoe vraag ik materiaal aan?  Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord. Ga naar de titel "materiaal reserveren" en klik op "materiaal aanvragen". Je ziet dan het overzicht van de materialen. Klik vervolgens op een groene balk bij het gewenste materiaal om de aanvraag te starten. Vul alle benodigde gegevens in en dien de aanvraag in. Je krijgt meteen een mail met hierin het overzicht van de aangevraagde materialen. De uitleendienst zal vervolgens je aanvraag behandelen.

 

Vanaf wanneer kan ik materiaal aanvragen? Je kan maximum1 jaar voor de gewenste datum een aanvraag indienen. 

 

Ik wil een aanvraag doen voor materiaal minder dan 2 weken op voorhand maar dit lukt niet. Hoe komt dit? Het is niet mogelijk om 14 dagen voor de gewenste datum zelf online een zaal aan te vragen. Aanvragen kunnen enkel nog telefonisch naar het nummer 050/288.330 en vraag naar de technische dienst of uitleendienst.

 

Is mijn reservatie onmiddellijk definitief nadat ik de aanvraag heb ingediend? Een reservatie van materiaal is pas definitief na goedkeuring door een medewerker van de uitleendienst. Dit omdat we de de ingevoerde gegevens nakijken en controleren. Zodra je de mail met de bevestiging krijgt is de reservatie definitief.

 

 

Ik wil graag een materiaalreservatie wijzigen of annuleren. Hoe doe ik dit? Ga naar “mijn reservaties” (onder “materiaal reserveren”). Zoek de reservatie op die je wil wijzigen en klik op het symbooltje met het potloodje. De reservering wordt geopend en je kan nu de wijziging doen. Voeg ook een reden van wijziging of annulatie toe. Klik tenslotte onderaan op wijzigen of annuleren. De beheerders zullen dit nog bekijken en bevestigen. 

 

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat doe ik? Ben je je wachtwoord vergeten of wil je een nieuw wachtwoord instellen, klik dan op “inloggen” rechtsboven op deze pagina en klik op de knop "wachtwoord resetten”. Volg de instructies op het scherm om een nieuw wachtwoord in te stellen.

 

Het systeem zegt dat de klant al bestaat. Wat doe ik? Mogelijk ben je al geregistreerd en ben je je gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten. Klik op de knop "wachtwoord resetten” of neem contact op met op de dienst evenementen (evenementen@zedelgem.be of 050/288.330).

 

Ik heb een andere vraag of het lukt me niet helemaal… Neem dan contact op met één van onze medewerkers. Zij zoeken graag samen met jou naar een oplossing.

  • Bij voorkeur per mail op evenementen@zedelgem.beIndien mogelijk, voeg een printscreen (toetsen Ctrl + PrtScn) toe van het scherm waarbij je een vraag of probleem hebt.

  • Indien het dringend is, kan je bellen naar 050/288.330.